©؛°¨¨°؛© Welcome To Our HeMa LoVeRs Forums ©؛°¨¨°؛©

مرحباآ بكـ"
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي

المنتدى قيد التطوير ..........ترقبوو عودتي قريباآآآ

دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة

» تقرير عن الخوارزمي
الخميس مايو 26, 2011 2:18 pm من طرف زائر

» تكفون ردوووووووو
الثلاثاء مايو 17, 2011 3:58 pm من طرف ابوسنكوح

» الاكاديميه العربيه للنقل البحري والتكنولوجيا
الجمعة يونيو 11, 2010 12:39 pm من طرف capten atya

» مشروع مادة الجيولوجيا عن عوامل التجرية الطبيعية
السبت مايو 22, 2010 4:32 pm من طرف HeMa PoP

» رجعت لكم من جديد بمشروعين للوحده الخامسه والسادسه جاهزين لعيونكم الحلوه
الإثنين مارس 01, 2010 6:45 pm من طرف HeMa PoP

» هدية هيما كما عودكم في نهاية كل فصل بـ{22}تقريرانجلش مع البوربوينت جاهزين ناقصين اسمك وعيش يامعلم
الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 5:38 pm من طرف HeMa PoP

» أجمد موقع للتوبيكات ممكن تشوفه بحياتك>>>>
الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:03 pm من طرف Gental man

» ووظائف الماسنجر مهم جدا
الإثنين سبتمبر 07, 2009 5:02 pm من طرف Gental man

» توبيكات رومانسيه ملونه بالصوره
الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:00 pm من طرف Gental man

» Messenger Plus! Live 4.80.356 Final compatible with Messenger 2009
الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:50 pm من طرف Gental man

» ابتسامات للماسنجر
الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:44 pm من طرف Gental man

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد


[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 19 بتاريخ الخميس يوليو 25, 2013 8:46 am

عدد زوارنا


ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

شاطر

ساحرة البشر
المراقبة العامة
المراقبة  العامة

انثى
الجدي عدد المشاركات : 3442
تاريخ الميلاد : 01/01/1991
العمر : 25
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 6
نقاط : 15952
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

My sMs
My sMs:

ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف ساحرة البشر في الأحد يناير 18, 2009 12:22 am

السلام عليكم




ابدأ كلامي بالسلام
اولا انا يا جماعه الموضوع ده عملته مخصوص علشان عمنا وكبرنا كلنا هيمو انا حبيت اقول رأي في الانسان ده هوه انسان طيب جدا ووفي جدا وحنين اوي اوي كمان يمكن مش اعرفه كويس اوي بس حاسه بيه وباللي جواه انا بحترمه جدا جدا ومش بحب اشوفه مدايق ولا مخنوق وعلشان كده انا النهارده شفته كان مدايق وكنت بجد هتجنن وعايزه اعرف فيه ايه كنت اتمنى ان انا اسأله وكان يجوبني بصراحه بس معلش يمكن هوه مش حاب يحكي معايا
بس انا عايزه اقوله يا هيمو مافيش حاجه تستاهل ابدا ولا تبكي على حبيب ولا على صديق الدنيا دي كده بتجرك في الطيب وبس وعلشان كده عايزه اقولك ارمي حمولك على الله ومش تأمن لحد
لان زي ما بيقوله اول من يجرحك حبيبك واول من يخونك صاحبك
اوك يا هيمو يلا وسلامي ليك
ودي بعض أبيات شعر هيه يعني عجبتي
قولت ابعتهالك كده وتشوفها





عطني وعد ماأشوف أنامنك هجران
واعطيك كل الحب وأعطيك عمري



اكتب لغيره والقصايد تجي فيه
كن القصايد حالفه ماتخونه
يمكن لو يلمس الجرح بيديه
يستغرب ان اللي لمسها طعونه



أحدن فعوله بالمراجل تثابيت
واحدن يشابه بالفعايل خواته



المشكله ماهي حكاية كرامه
حنا خسرنا بسبتك ناس غالين



تصبح على خير ياصوت(ن) يسامرني
يدفي شعوري ليامن عانق اسماعي
ليمن سمعته يسرّيني وياخذني
مدري على وين ياخذني وانا واعي ؟
أنسى من الناس دام انه مواصلني
أبحر معا نبرته وارفع له اشراعي



جى يشوف الحال كيفه بعد ما هزه حنينه ..
وقبل يسألني سألته كيف حالك يالحبيب ؟
قال انا كني غريب مضيع دروب المدينه ..
قلت انا كني مدينه تنتظر رجعة غريب !!



مديت يدي يمها وصافحتني
وليتي سلمت ولا لها اليد مديت
حسيت انا في شيء يوم امسكتني
شيء كما الكهرب نتلني وفزيت



ليه تطعني وانا ميت بليا ؟
ماكفاك اللي حصللي قبل ساعه ؟
كن بين همومي وبينك حميا ..
جيتكم واحد وجيتوني جماعه ..
انت منا والمصايب من هنيا ..
كلكم ضدي ترى ماهي شجاعه !!



أبي وعد..ما احتمل فيه انتظارك
و أبي ليل .. مايجي بعده نهارك
ودي أدري..هي حياتي اختياري..أو اختيارك
ودي أنسى..ليلة وعدك..أنسى وعدك..ما أجيك
وش يضرك .. لو أخونك ..مره و اختارك عليك



لاهمني قربك ولاهمني رضاك
والله ولا ذكرى بقلبي تجيبك
ليله لقانا حطها حدر ماطاك
عسى وهمها في الليالي نصيبك



وكتبت اسمك وطرزته خفوقين وسهم وحروف
وكتمت السر في صدري غرام طالت سنينه
وإذا غرك هوى نفسك تصبّر وانتظر وتشوف
من اللي ياصل العليا ومن اللي تقصر يدينه
واذا قصدك تهددني تراك اسديت لي معروف
طريقٍ كنت ماحبه وقلت اليوم يازينه
دخيلك حل عن دربي ووفر لعبك المكشوف
ترى روحتك عن دربي وربي ماهي بشينه



ياللي جرحت القلب ليه المعاذير
جرحتني لا تترك الجرح تذكار
وشلون ابصبر كان شفتك مع الغير
وانا الذي عليك من نفسي اغار



ان كان قصدك تجرح الروح وتروح
عندي كفايه مابقى من جروجي
وان كان غرك قولت الناس مملوح
هذي عبارة ماتناسب طموحي



قال لو حبيت غيرك وش تقول؟
قلت احاول قد ما اقدر امنعك
قال لو عيت تطاوعك الحلول ؟
قلت أحبه يابعد عمري معك !



انا بليت بحبكم من هبالي .
ولا انت ظلن مالنا فيه منزال .
خيرك لغيري والشقا والعنا لي .
والمشكل انا فاهمن كل الاحوال .



أسمحيلي مابقى فيني مكان تطعنينه
وأقبلي من جوف قلبي كل عطفه وأمتنانه



يا صاحبي خذ للحبيب رسالتي
فعسى يرى بين السطور الأدمعا
بلغه أني في الغرام متيم
والقلب من حد الفراق تصدعا



أحبج مصنوعة من سكر فتاك
قد سمعت بحياتك سكرٍ يذبح؟
أنا كذا أذوقها ليمن نطقها فاك
لذيذة لذة في هالحشا تجرح
كرر أحبج وعدها لي جعلني فداك
كانك تكرمت ياروحي ولو تسمح
وشلون تلعب بطعم السالفة بشفاك؟
تجذب مسامع حبيبك لين مايسرح



ماني مقصر وان تخاذلت قلي
والله لا احطك بعيوني واغطيك
من ذاق مر الحب لازم يحلي
مرمرتني في عيشتي وين حاليك؟
خل العناد اللي براسك يولي
اخاف لاتصغر بعيني واخليك



لعنبو قصـة غرام كل ابوها كلمتين
ابتدينا عند احبك وانتهينا عند باي
تونا ما بعد مشينا فالهوى لو خطـوتين
وانتهى الموضوع كله حتى ماأعرف ويش خطاي
انتهى الموضوع هيك بكل سهوله تحكمين
وين احبك؟ويـن اريدك؟وين ساكن في حشاي؟



يكاد فـضـيـض الـمـاء يـخـدش جـلـدهـا
إذا اغـتـسـلـت بالـمـاء من رقـة الـجـلـد



ليتني دم بوريدك أدخل القلب واشوف
هل انا ساكن بوسطه او احد غيري لفاه
ليتني حبر بيدينك اقلب افكارك حروف
اكتب اللي قد كتمته وما تبي غيرك يراه
ليتني ظل بنهارك ليتني بليلك طيوف
اسهر الليل بخيالك واسمعك لا قلت آه
ليتني كلك وكلك..ليتك بحالي تشوف
غيرة العاشق مصيبه والمصيبه في هـواه



أخوض ُ الليل في سهدٍ وقومُُ طاب مرقدهم
فأي الدهرُ أبكاني وكيفَ الدهر ِ أسعدهم
لأجل ِ العين ِ تبكيهم فأجفاني تناشدهم
يغيثوها من الدمع ِ أليس َ الدمع ِ موردهم



ياقلب إن ترضى بعيشي فانني
ساقتات من حزني وأشربُ دمعي
وأهجي المحبة َ في الجموع ِ فانها
قد أفقدتني عيدي واطفت شمعي



ياراحلاً وفؤادي في حقيبته
وهناً لديه لكن غير مضمون
تركتني في شجوني للورى مثلاً
يميتني الوجد والأشواق تحييني



أغدا ألقاك يا خوف فؤادي من غدِ
ياَ لشوقي واحتراقي في انتظار الموعدِ
آه كم أخشى غدي هذا وأرجوه اقترابا
كنت أستدنيه لكن هبته لما أهابا
وأهلت فرحة القرب به حين استجايا
هكذا أحتمل العمر نعيما وعـذابا
مهجة حرة وقلبا مسه الشوق فذابا



أسافر في عينيك أبحث عن مأوى
أيا رحبة الأحداق ياعذبة النجوى
نسيت على أهدابك السود عالمي
وحلَّقت مشتقاً مع الأنجم النشوى
أبحرية العينين وردية الشذى
تحرضني أمواج عينيك أن أهوى



تدري ؟ متى! تخنقني العبره وأحس أني وحيد
لا قلت تامرني بشي؟ وقلت لي سلامتك



ماهي بالعادة وينك.. عسى العلم خير؟
ليه نايم حبيبي قبل لا أسمع أحـبك؟
بين كيف ولماذا .. لذت بأقصى الزفير
احتريت اتصالك واستحيت اتصل بك
ما تخّـيلت أنام وما تكون الاخير
تسمع أنفاس قلبي ضحكتين بقربك
نام..تصبح حبيبي على الف خـير
صحني لما تصحى انا نايم بقلبك!



الجرح ماهو خاطر شوي ويروق
الجرح حتى لوتشافى يعلك



بعدك عذاب محرق قلبي احراق
وقربك اماني قلب حبك حيابه
بحق الذي يخلق وللعبد رزاق
عن حب غيرك سكر القلب بابه
جتك المشاعر ضاميه حيل تشتاق
تسألك حبك.. وش تكون الاجابه



الصبح ماهو طلعت الشمس للكون
واليوم ماهو يوم لو مر دونك
تدري لو ان الامر بيدي وش يكون؟
تعلن صباح الناس طلة عيونك!



بس الخفوق اللي تبيه؟الله ياصغـر الطلب
ياصاحبي لاتستحي من شي ودك تكسبه
لبيه ياعمري فدتك أهل الملامة والعتب
لبيه كثر اللي عشانك كنت أضيفه واشطبه
يامن لعبت بحسبة اللي محدن به قد لعب
قل وش بقى بك مايفر العقل فر ويسلبه



لاحـس ؟ لاطـاري؟ ولا حتّى خبـر
فجـاة كذا تمشي؟ ولاقلت بتروح؟
وماقلت حتّى أستسمحك بعض العذر؟
شتكلّفك بالّله من وقت مسموح؟
على الأقل ..ماكنت أتأمّل تمرّ !
وأضحـك على قلبي وأسلّيه بجـروح؟



سواها قلبي ياحبيبي وحبك
ماطاعني وانا عن الحب ناهيه



يقولون العرب صدر الشمالي مايضيق بساع
وانا اقول الصدور اليوم ماعادت شماليه
بدت في داخلي ضيقه عجزت القى لها مطلاع
تغيب وترجع وترجع تغيب ومالها نيه
عمتني كلمة جتني وضقت وضاق صدر القاع
الا يالله لاتجزى غشيم قالها فيه



تضيق بي الدنيا بكبرها من معابيس الوجيه
وهذاك لامنه تبسم شفت للدنيا طرف
مني وليه احببته اهو حبني منه وليه
من غير لا أنا اعترف ومن غير لاهو يعترف



كم سؤال مات في صدري جوابه
وكم اجابه حية قبل السؤال
السؤال يتيه في ليل سرا به
والاجابه ثابته في كل حال
والسؤال اللي له بنفسي مهابه
ليه احبك حب جاوز للخيال



ابكيتني وانا احسب انك تكره بكاي
اثرك تلذذ في دموعي وانا ابكي




ولجلستنا هذه بقية.......









يلا معلش طولت عليكوااااااااااا أختك نونو

عيون الحب
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

انثى
الاسد عدد المشاركات : 28
تاريخ الميلاد : 14/08/1991
العمر : 25
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 1
نقاط : 14681
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عيون الحب في الأحد يناير 18, 2009 2:01 am

 اها وصدقت الاخت ان الخيانه موجوده هزمن والمسامح كريم  وانت   المعروف عنك اتك اصيل والله يسامح الي مزعلينك وعش حياتك بلا زعل لانه  ما في شي  يستااهل زعل ولله يوفقك وبيعد عتك الخونه واحنا معك 




دموع الورد
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

انثى
الحمل عدد المشاركات : 12
تاريخ الميلاد : 04/04/1991
العمر : 25
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 14504
تاريخ التسجيل : 26/12/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف دموع الورد في الأحد يناير 18, 2009 2:45 am

مرسي يا نور بجد معاكي حق
وانا عن نفسي كنت هتجنن زيك لما شوفته مدايق
لأني بجد بتعبره اخ ليا
يمكن في يوم ازعل منه اه
لكن اخاصمه او ابعدعنه لالالالالالالالا
ومافيش حاجة فيالدنيا تستاهل
خليك وفي ومخلص للي تحس انه فعلا يستاهل بجد
واللي مقدرك وبيخاف عليك بجد
مهما كان الواحد مايقدرشيعيش بدون صداقة وحب ربنا يخليك لينا يا كبيير
واتمنى انك ماتزعلش مني وتسامحني لو في يوم دايقتك او جرحتك بكلمة او كدبت عليك في حاجة
فده هيكون غصب عني
وربنا يوفقك يااااااااااا رب ويسعدك ويحققلك كل احلامك
ويا ريت كمان تحافظ على اللي بيحبوك بجد واللي بيعتبروك اخ ليهم
وحاول تقرب منهم اكتر وتحكيلهم اللي جواك صدقني هترتاح وفي نسف الوقت يكون عندك حذر
اوكيك يا جميل يلا سلاموووز معلش طولت عليك


عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الأحد يناير 18, 2009 1:01 pm

السلام عليكم يا جماااعة كيف حالكو انا الصراحة يا جماعة انو انا المتقاتل مع هيما وبدي ارد على كلامك يا ساحرة انتي والعيون العسلية ليش بتقولي انو الصاحب بخون الحمد الله ما خنت حد والصفة هاي مش من طبعي يا ريت تاني مرة الكلمة هاي ما تحكيها يعني وانا عارف انتو قاصديني انا يعني والمهم انا بقول انو انا المتقاتل مع هيما وجيت اكلمو ويمكن امبارح انتو شوفتو بالحديقة انا كلمتو وهوا يشرد ويلف وجهو يعني انا حضل الحق وراه هوا هيك بدو براحتو بس انا بقولو لو هوا يعني ما بدو يكلمني بحب اقولو انو انتا في عقلي لاخر يوم في عمري وياريت اشوفو يرد على الموضوع ويا ريت يا ساحرة اتكلمي شوفي شو بدو وانا تحت امرو يعني ان شاء الله يكون وجهك وجه خير علينا ويا ريت تاني مرة ما تقولي انو صاحبك بخونك لاني انا عارف انك قاصداني بس وهاي كل الي عندي وانا بستنا ردودكو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يااا هيمااااااااااا حقك علينا








عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الأحد يناير 18, 2009 2:37 pm

ووانا حابب يا هيما اهديك اغنية من كل قلبي لهشام عباس
مش هاين عليا انا وانتا من النهردا نبعد وانساك وتنساني ومش هاين عليا بعد العمري الي عدا نبدا ونعيش عمر تاني
انتااااااااااااا حبيبيي وانتا لهيبي وانتا حناني ونورعيني ومش هاين عليا افضل عايش لوحدي وارضى تضيع من ايدي
وشكراااااااااااااااااااا








ساحرة البشر
المراقبة العامة
المراقبة  العامة

انثى
الجدي عدد المشاركات : 3442
تاريخ الميلاد : 01/01/1991
العمر : 25
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 6
نقاط : 15952
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف ساحرة البشر في الأحد يناير 18, 2009 3:14 pm

سليم انا والله ما قصدي عليك انت شخصيا
بس دي حقيقه وانا عارفه ان انت صاحب ابراهيم اوي اوي كمان
علشان كده مش عايزاك تزعله ولا حتى تدايقه
وربنا يخليكوا لبعض يا رب ولا يحرمكوا من بعض
وهيمو زي ما هوه صاحبك هوه برده صاحبي واخويه
ومرضاش ان حد يدايقه ولا يزعله ابدا
وبعدين يا سيدي انا حولت اكلمه امبارح وكده
بس ان شاء الله انتوا اصحاب وعمركوا ما تزعلوا من بعض
هوه اكيد سوء تفاهم مش اكتر
والله ما يجيب زعل
يلا بقى خليكوا اخوات واصاحب زي ما انتوا
ومتخلوش حد يفرق بينكواااااااااااااا
وعايزاك تعرف اللي بيحب هيمو انا كمان بحبه لانه هتكون غلوته زي هيمو
اوك يا سليم يلا سلاموووووووووووووووووووووووز

عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 12:28 am

اوك يا دموع مش مشكلة خلاص سكرو عللى الموضوع ولا اكنو صار شي الحين انا وهيما عادي بس كان سوء تفاهم يعني يا ريت تسكرو على الموضوع وانا بقول هيما حبيبي وما بقبل حد يزعلو كمان وانتهى الموضوع يا جماااااااااعة
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام








عاشق الورد
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

ذكر
السمك عدد المشاركات : 324
تاريخ الميلاد : 05/03/1992
العمر : 24
البلد :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15770
تاريخ التسجيل : 21/04/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الورد في الإثنين يناير 19, 2009 12:34 am

اول حاجة ده موضوع تافه للبنسبة الي
تاني حاجة احنا صحاب ونتخانق ونتصالق زي ما احنا عايزين
هوا كل مره حييجي هيما متضايق حتحطي موضوع ؟؟؟
مع احترامي لهيم طبعا
مش لازم اي حد يتدخل في مشاكلنا

انتي اختو اختو على عيني وراسي



قرفت الدنيا كلها قرفت العيشة اللي عايشها

من الاخر

خربااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة

عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 12:37 am

والله الصراحة يا اسماعيل يا حبيبي كلامك على العين والراس بس انتا داخل قوي اليوم وانا عارفك معصب شوي والله هوا الصراحة ما حد يدخل بينا لانو احنا ما دخلنا بين مشاكل البنات








عاشق الورد
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

ذكر
السمك عدد المشاركات : 324
تاريخ الميلاد : 05/03/1992
العمر : 24
البلد :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15770
تاريخ التسجيل : 21/04/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الورد في الإثنين يناير 19, 2009 12:43 am

لا انا لا داخل معصب ولا حاجة
بس الصراحة الموضوع ما كان الو لزوووووم هادا القصد بس
واللي مناسب سويه يا هيما



قرفت الدنيا كلها قرفت العيشة اللي عايشها

من الاخر

خربااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة

ساحرة البشر
المراقبة العامة
المراقبة  العامة

انثى
الجدي عدد المشاركات : 3442
تاريخ الميلاد : 01/01/1991
العمر : 25
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 6
نقاط : 15952
تاريخ التسجيل : 25/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف ساحرة البشر في الإثنين يناير 19, 2009 12:44 am

ايه الكلام ده
انا مش بدخل في حاجه ولا جبت سيرتك يا سليم ولا اسماعيل
وبعدين ده شيء يخصني انا مش يخصكوا
ولو يعني محمقين اوي كده ده شيء يرجعلكوا
اوك وانا عملت الموضوع ده بس لان انا بس حبيت اهدي بعض الكلام لهيمو
اوك يعني شيء ولا يخصك يا سليم ولا يخص اسماعيل اوك
ولا حد يبقى يوجه ليكوا الكلام ابقو اتكلموا
وانا مش بدخل في مشاكل حد
ومش هدخل في مشاكل سليم ولا اسماعيل لانكوا مش تعنولي بشيء مجرد اعضاء
وبحترمكوا وبقدركوا
يبقى بلاش الكلام اللي انتوا بتقولوه ده اوك
وكل واحد ادرى بنفسك اوك
وبعدين يا عم اسماعيل موضوع تافه مش تافه مالكش فيه اوك
يعني مش تعمل نفسك اوي اوي كده
وده مني لهيمو اوك يا مان انت وهوه
يلا سلامووووووووووووووووز

اه صح وبعد كده لما احط موضوع ليهمو يخصه هبقى اقولكوا هههههههه
اوك يلا يا شباااااااااااااااااب

عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 12:50 am

ساحرة الرجاء تلتزمي بالهدوء وما تعصبي وانا بوقفك عند كلامك انتي اليوم عامل خلل بالمنتدى يعني وانا بقلك ما حد غصبك تعنينا او ما تعنيا هاد بيرجعلك يعني طيب وما تيجي باسماعيل لانو صاحبي كمان وانا قلت سكرو على الموضوع انتو ما بدكو تسكرو واتحملو وجعنا احنا فلسطينيين راسنا يابس يعني واذا بدك تضلي تردي احنا حنرد طيب يلا سلاااااااااااااام تنشوووف اليوووم








عاشق الورد
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

ذكر
السمك عدد المشاركات : 324
تاريخ الميلاد : 05/03/1992
العمر : 24
البلد :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15770
تاريخ التسجيل : 21/04/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الورد في الإثنين يناير 19, 2009 12:56 am

شو مالك يا ساحرة
هههههههههههههه بس قبل ما تعصبي اوعي يطقلك عرق ماشي
بعدين شو يعني ما بخصني
المنتدى منتدى هيما صح وبنفس الوقت منتدايا عشان لافي فرق بيني وبين هيما ماشي
وياريت ترقي كلامك شوية وانتي بتتكلمي واتكلمي باحترام احسن ليكي
هادا منتدى مش منتدى تافه عشان تحطي مواضيع تافه ماشي
دوريلك على منتدى تافه ينفع لمواضيعك التافه



قرفت الدنيا كلها قرفت العيشة اللي عايشها

من الاخر

خربااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة

عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 1:00 am

والله يا كبيرنا انتا يا اسماعيل كلامك ما عليه تعليق الصراحة انتا اعطيتها الزبدة زي ما بقولو بس احنا حطين المنتدى علشان نضيع وقت مش علشان نتقاتل والي مش عاجبو يروح ينتف حوااااااااااجبو على راي المثل وكمان شغلة بقولها الي بتحركش بمخ فلسطيني يتحملللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل








عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 1:03 am

وانا اعتقد يا ولاء افندي ما فيش لفزلكتك انك تردي بوكيك وبلاش فزلكة لاني انا مش تاقص








©¤ [ The KiNG Of Love]¤©
Moderator
Moderator

ذكر
الثور عدد المشاركات : 1962
تاريخ الميلاد : 23/04/1993
العمر : 23
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : UAE: 00971556962339
egy: 0126947712
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15846
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف ©¤ [ The KiNG Of Love]¤© في الإثنين يناير 19, 2009 1:07 am

بصراحه كلامك جااااااااااااااااااااااااااااااامد اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي يا اسماعيل فعلا احنا شباب مع بعضينا والمفروض محدش يدخل فيها احنا اصحاب ممكن نتخانق ونفرح وهتيص بس في الاخر احنا واااااااحد يعني مشاكل الولاد محدش يدخل فيهااا بالمره وملوش لزووووم تسيحي للمنتدي يانوره وارجوكي مش تزعلي من كلامي انا اسف لانو كل المنتدي عرف انو هيمو زعلان مع صاحبو
فا مكنش ليها لازمه وانت ياباشا ياسليم انا عارفك دمك حاااامي وانا معاك في الرااي انت واسماعيل الباشا

بييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييس

عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 1:09 am

يا ست ولاء انتي ونورة اهموها عاد كل المندى لايمكو عااااااااااد افهموها يعني لا تدخلو فييييييييييينا لانو احنا ما ادخلنا فيكووووووووووووو افهمووووووها احنا لحتى الحين بنحكي عربي مش هندي ولا فرنسي








©¤ [ The KiNG Of Love]¤©
Moderator
Moderator

ذكر
الثور عدد المشاركات : 1962
تاريخ الميلاد : 23/04/1993
العمر : 23
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : UAE: 00971556962339
egy: 0126947712
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15846
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف ©¤ [ The KiNG Of Love]¤© في الإثنين يناير 19, 2009 1:14 am

لا ياباشا احنا صح الصح كمااااااااااان وكلامنا عربي مش هندي ياسليم ياكبييييييييييير
وحلوه منك فزلكه دي هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اشطه عليك ياااااض
كلو تحت السيطررررررررره


عدل سابقا من قبل قلوبنا معكي ياغزة في الإثنين يناير 19, 2009 1:18 am عدل 1 مرات

عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 1:16 am

تعجبني يا احمد يا حبيبي هيك خلينا نكون بايد وحدة علشان ما حد يقدر يوقع بينا








©¤ [ The KiNG Of Love]¤©
Moderator
Moderator

ذكر
الثور عدد المشاركات : 1962
تاريخ الميلاد : 23/04/1993
العمر : 23
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : UAE: 00971556962339
egy: 0126947712
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15846
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف ©¤ [ The KiNG Of Love]¤© في الإثنين يناير 19, 2009 1:19 am

انت عبيط في شعرك يلا ولا ايييييه مين دا اللي يوقع مبينا

عاشق الشفايف الحمر
مشرف الــقسم الفــلسطيني
مشرف الــقسم الفــلسطيني

ذكر
الجدي عدد المشاركات : 254
تاريخ الميلاد : 28/12/1991
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00971508392424
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15885
تاريخ التسجيل : 24/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الشفايف الحمر في الإثنين يناير 19, 2009 12:34 pm

والله يا احمد في نااااااااس كتييييييييييير بيحااااااااااااولو بس مش قادرييييييييييين








the cute*Lola only*
المراقبة العامة
المراقبة  العامة

انثى
السرطان عدد المشاركات : 3257
تاريخ الميلاد : 14/07/1993
العمر : 23
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : 00966560000020
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 16183
تاريخ التسجيل : 23/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف the cute*Lola only* في الإثنين يناير 19, 2009 8:19 pm

يا جمااااااعه هاد الموضوع مالو لازمه
مش كل واحد يتخانق او يتضايق مع حدا يكتبو في المنتدى
خلاص صار شي مش تحطوه في المنتدى اعلان ويلا يا جماعه اتخانقو كل واحد يتخانق مع التاني ويلاااااا بالردود ليش هيك مابيصير!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








   

©¤ [ The KiNG Of Love]¤©
Moderator
Moderator

ذكر
الثور عدد المشاركات : 1962
تاريخ الميلاد : 23/04/1993
العمر : 23
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : UAE: 00971556962339
egy: 0126947712
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15846
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف ©¤ [ The KiNG Of Love]¤© في الإثنين يناير 19, 2009 9:31 pm

الله ينور عليكي يا لولو والله الكلام دا تقوليه للي حاطينو وزي ما قولنا محدش ليه دخل فينااا
حجات شباب ليه البنات تتدخل فيهااا
تعجبيني يالولو من يووومك كدا بيييييييييييييييييس

عاشق الورد
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

ذكر
السمك عدد المشاركات : 324
تاريخ الميلاد : 05/03/1992
العمر : 24
البلد :
المهنه :
My Mobile Number : No Number Found
My Signature :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 15770
تاريخ التسجيل : 21/04/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف عاشق الورد في الأربعاء يناير 21, 2009 2:18 am

22222



قرفت الدنيا كلها قرفت العيشة اللي عايشها

من الاخر

خربااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة

HeMa PoP
Site Admin
Site Admin

ذكر
الجوزاء عدد المشاركات : 3355
تاريخ الميلاد : 11/06/1992
العمر : 24
البلد :
مزاجي :
المهنه :
My Mobile Number : From UAE:999 or 993

My Signature :
السٌّمعَة : 9
نقاط : 16415
تاريخ التسجيل : 18/03/2008

My sMs
My sMs:

رد: ممافيش حاجه تستاهل يا كبييييييييييييير

مُساهمة من طرف HeMa PoP في الأربعاء مارس 18, 2009 11:47 am

بشكر كل واحد من حبايبي واصحابي ردو على الموضوع ده


وبجد يعني مش عارف اقولكم ايه


ربنا يخليكم ليا





يقفل الموضوع





    الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 04, 2016 6:52 am